• Lorem ipsum
FAQ
Klantenaccount
Wat is het voordeel van een klantenaccount?

Wanneer u een bestelling plaatst, dan hebt u de mogelijkheid om een account aan te maken, of om eenmalig af te rekenen. Wanneer u een account heeft, dan kunt u in die klantenomgeving altijd alle geplaatste bestellingen bekijken. U kunt met ons communiceren over een bepaalde bestelling of product. Zo weten wij ook precies waar uw vraag over gaat.

U kunt daar zelf uw adresgegevens wijzigen of wanneer u een nieuw e-mail adres heeft. Ook kunt u daar uw verlanglijst zien van artikelen die u op de lijst heeft gezet. Door bij een product op het rode hartje te klikken, zet u deze op de verlanglijst.

Bovendien ontvangt u 15% korting vanaf uw tweede bestelling. Dit is een korting voor vaste klanten. Dit is alleen geldig wanneer uw bestellingen binnen uw account geplaatst worden en niet in combinatie met andere kortingen.

Buitenland
Ik woon in België en kan ik dan ook een bestelling plaatsen?

Jazeker, we versturen bestellingen naar EU landen. In het winkelmandje kunt u uw postcode en land invullen en dan ziet u wat de verzendkosten voor uw bestelling zijn. Tot € 50,00 aan producten zijn de verzendkosten € 3,50, daarboven wordt het gratis verzonden. 

U kunt de betaling doen via KBC bank, Bancontact/MisterCash, Afterpay voor België (geen grote bedragen) of Paypal of creditcards.

 

Hoe kan ik vanuit het buitenland mijn bestelling betalen?

Bestellingen die altijd vooruit betaald te worden. Alleen voor België bieden wij ook Afterpay (niet voor grote bestellingen). Voor België zijn er diverse betaalmethoden. Voor Duitsland bieden we ook SofortBanking aan.

Verder worden Paypal en de diverse creditcards ook gebruikt.

De webshop heeft een SSL certificaat welke u kunt herkennen aan de https:// notatie in de URL. De checkout is beveiligd. Hiervoor mogen we ook het Thuiswinkel Waarborgmerk voeren.

Bestellen
Het lukt niet om via de website te bestellen, kan het ook op een andere manier?

Bestellen via e-mail.

In principe accepteren we alleen bestellingen die via de webshop worden geplaatst en betaald. Echter, soms lukt het niet om iets via de shop te bestellen, in dat geval kunnen we je helpen door je bestelling via e-mail door te sturen! (mail naar [email protected])

We vragen je dan om rekening te houden met het volgende. De e-mail dient een aantal gegevens te bevatten:

- Volledige naam- en adresgegevens.
- De bestelde artikelen plus het aantal die je wenst te ontvangen. Om misverstanden te voorkomen dient het artikelnummer vermeldt te worden (deze staat bij elk artikel in de shop). Ook is het mogelijk om een link naar het artikel op te nemen, zodat we direct kunnen zien om welk artikel het gaat.  
- Nadat wij hebben aangegeven dat de order compleet is, ontvang je de factuur en betalingsgegevens op je e-mail adres. Na betaling wordt het verzonden.
- Op e-mail bestellingen kunnen we helaas geen vaste klanten korting geven. 

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden