• Lorem ipsum
FAQ
Klantenaccount
Wat is het voordeel van een klantenaccount?

Wanneer u een bestelling plaatst, dan hebt u de mogelijkheid om een account aan te maken, of om eenmalig af te rekenen. Wanneer u een account heeft, dan kunt u in die klantenomgeving altijd alle geplaatste bestellingen bekijken. U kunt met ons communiceren over een bepaalde bestelling of product. Zo weten wij ook precies waar uw vraag over gaat.

U kunt daar zelf uw adresgegevens wijzigen of wanneer u een nieuw e-mail adres heeft. Ook kunt u daar uw verlanglijst zien van artikelen die u op de lijst heeft gezet. Door bij een product op het rode hartje te klikken, zet u deze op de verlanglijst.

Bovendien ontvangt u 15% korting vanaf uw tweede bestelling. Dit is een korting voor vaste klanten. Dit is alleen geldig wanneer uw bestellingen binnen uw account geplaatst worden en niet in combinatie met andere kortingen.

Buitenland
Ik woon in België en kan ik dan ook een bestelling plaatsen?

Jazeker, we versturen bestellingen naar EU landen. In het winkelmandje kunt u uw postcode en land invullen en dan ziet u wat de verzendkosten voor uw bestelling zijn. Tot € 150,00 aan producten zijn de verzendkosten € 8,95, daarboven wordt het gratis verzonden. 

U kunt de betaling doen via KBC bank, Bancontact/MisterCash, Afterpay voor België (geen grote bedragen) of Paypal of creditcards.

 

Hoe kan ik vanuit het buitenland mijn bestelling betalen?

Bestellingen die altijd vooruit betaald te worden. Alleen voor België bieden wij ook Afterpay (niet voor grote bestellingen). Voor België zijn er diverse betaalmethoden. Voor Duitsland bieden we ook SofortBanking aan.

Verder worden Paypal en de diverse creditcards ook gebruikt.

De webshop heeft een SSL certificaat welke u kunt herkennen aan de https:// notatie in de URL. De checkout is beveiligd. Hiervoor mogen we ook het Thuiswinkel Waarborgmerk voeren.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden