Klantenservice

 

Hoe plaatst u een bestelling bij de Breibrink?
Een bestelling plaatsen bij de Breibrink gaat zeer eenvoudig en is volledig beveiligd. 
Er zijn aantal stappen die u moet doorlopen, dit wijst zich vanzelf op de website. U hoeft geen account aan te maken, of in te loggen.

 

Het winkelmandje
Om een product in uw winkelwagentje te plaatsen, klikt u op de knop ‘bestel’. Voor de ‘bestel’ knop staat standaard 1, indien gewenst kunt u dat aanpassen om hogere aantallen te bestellen. U ziet een pop-up scherm waar het artikel in het mandje wordt geplaatst. U kunt daar kiezen voor ‘afrekenen’ dan gaat u naar de afreken pagina. U kunt ook kiezen voor ‘verder winkelen’ dan verdwijnt het scherm en kunt u verder winkelen. Het winkelmandje is ten alle tijden zichtbaar boven in het scherm en die kunt u aanklikken om toch naar de afreken pagina te gaan. 
Daar vindt u een overzicht van alle producten die u in het winkelmandje heeft geplaatst.

Levertijden
Bij elk product is de voorraad aangegeven, indien in voorraad dan wordt het dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag (afhankelijk van het tijdstip van uw bestelling) verzonden. In alle andere gevallen bedraagt de levertijd ca. 14 dagen tot max. 30 dagen wanneer het onverhoopt bij een leverancier niet op voorraad is. Wij houden u onmiddelijk op de hoogte wanneer iets niet leverbaar blijkt, u kunt ten alle tijden annuleren en wordt het aankoopbedrag volledig en per omgaande aan u teruggestort.

 

Producten verwijderen
U kunt desgewenst producten verwijderen uit uw winkelwagentje. Dit doet u door op het ‘x te klikken rechts van het aantal.

 

Kortingscode
Indien u een kortingscode heeft dan kunt u deze code invoeren in het laatste veld in het formulier: Kortingscode. Daarna klikt u ‘Ok’ achter de code en de korting wordt verrekend.

 

Wijze van betaling:
Hier kiest u ook op welke manier u wilt betalen. U kunt kiezen uit iDEAL, Paypal, diverse creditcards, BankContact/Mr.Cash en KBC (België), SofortBanking (Duitsland), vooruitbetaling door overboeking of op rekening door AfterPay (zowel voor Nederland als voor België).


AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

AfterPay voert voor de Breibrink het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay is mogelijk bij bestellingen vanaf € 10,00.

AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.


Aantallen wijzigen:

Indien u het aantal van een te bestellen product wilt wijzigen verandert u simpelweg het aantal dat staat weergegeven, door het aantal dat u wilt bestellen. Achter het aantallen veld staat ‘berekenen’ indien u daarop klikt, wordt het mandje opnieuw berekend en ziet u het totaalbedrag. De verzendkosten wijzigen ook gelijk mee. Rechtsonder ziet u altijd het totaalbedrag van alle artikelen die u op dit moment in uw winkelwagentje geplaatst heeft. Alle bedragen zijn altijd inclusief BTW. De specificatie komt nog wel op uw uiteindelijke bestellijst te staan. Voor de verzendkosten hoeft u niets te wijzigen wanneer uw bestelling binnen Nederland wordt verzonden. Indien het naar België wordt verzonden, dan gelden hogere verzendkosten. Wanneer u ‘België’ selecteert dan veranderen de kosten. Indien het winkelmandje compleet is, klikt u ‘Veilig bestellen’ om naar de betaalmodule te gaan.

 

Handeling- en verzendkosten:
De berekende handeling- en verzendkosten zijn als volgt:
Nederland:
€ 0 - € 50,00 = € 2,95 kosten
vanaf € 50,00 worden geen kosten berekend

Europese Unie:

€ 0 - € 150,00 = € 7,50 kosten
vanaf € 150,00 worden geen kosten berekend

 

Uw betaalgegevens
Met behulp van uw gegevens kunnen wij uw bestelling toesturen en u op de hoogte houden van uw orderstatus. U hoeft geen account aan te maken maar in dit stadium is dat wel mogelijk (zeker niet verplicht). U doorloopt het formulier met persoonlijke gegevens, u bevindt zich dan al in de Santu beveiligde omgeving.

Desgewenst kunt u de bestelling op een ander adres laten afleveren. Dat kunt u op deze pagina aanvinken, dan kunt u een ander adres opgeven. 
Bovenaan deze pagina (rechts bovenin) hebt u de mogelijkheid om nog eens de Algemene Voorwaarden en de Privacy Statement te lezen of af te drukken.
Onderaan deze pagina ziet u alle gegevens van de Breibrink, zoals adres, telefoon en banknummer. 

 

Betalingsgegevens
Na het invullen van al uw gegevens, klikt u onderaan de pagina op de button ‘Volgende’. U kunt te allen tijde terug naar het vorige scherm door bovenin op ‘2. Uw gegevens’ te klikken. 
U zien nu alle gegevens inclusief de bestelde producten en het totaalbedrag. Controleer of uw adres en e-mailadres juist zijn ingevuld. Klik op ‘Nu kopen’ om de bestelling te plaatsen.

 

Nadat uw bestelling is geplaatst
Na verzending van het bestelformulier komt u op onze bedank-pagina terug in de website. Via uw e-mailadres ontvangt u een bevestiging van uw bestelling met daarbij een PDF versie van onze voorwaarden, herroeping en retour. 
In deze bevestiging ziet u ook een optie ‘Klik hier voor uw status update’. Wanneer er iets bekend is over levertijd, verzending, op welke wijze e.d., dan vermelden we dat in uw status en ontvangt u daar een e-mail over. Daarnaast houden wij u persoonlijk via e-mail op de hoogte van uw bestelling.

 

Levering
Brievenbuspost wordt in Nederland door PostNL bezorgd. 
Pakketpost wordt verzonden met MyParcel (van PostNL) en bezorgd door PostNL pakketpost. In dat geval ontvangt u de Track & Trace code via e-mail. Deze wordt ook in de status-omgeving vermeld en kunt u altijd opvragen.
Normaal gesproken wordt het een dag na levering bezorgd (dinsdag t/m zaterdag, PostNL bezorgd niet op zondag en maandag). 
Voor pakket bezorging geldt het volgende:
Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. Ze komen standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakket bezorger achterlaat (dit gaat via PostNL, niet via ons). U kunt uw keus tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven. 
Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen ze het terug naar de Breibrink. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders mogen ze het pakket niet aan u meegeven.

 

Klachten
Ondanks dat wij onze uiterste best doen om u zo goed mogeljik van dienst te zijn, kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. U kunt ten alle tijden een schriftelijke klacht indienen via e-mail (info@breibrink.nl). Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 14 dagen onderzocht en beantwoord hebben.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP
te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
(http://ec.europa.eu/consumers/odr/)"

 

Download hier de algemene voorwaarden Thuiswinkel

 

1 Klantenaccount
1.1 Wat is het voordeel van een klantenaccount?

Wanneer u een bestelling plaatst, dan hebt u de mogelijkheid om een account aan te maken, of om eenmalig af te rekenen. Wanneer u een account heeft, dan kunt u in die klantenomgeving altijd alle geplaatste bestellingen bekijken. U kunt met ons communiceren over een bepaalde bestelling of product. Zo weten wij ook precies waar uw vraag over gaat.

U kunt daar zelf uw adresgegevens wijzigen of wanneer u een nieuw e-mail adres heeft. Ook kunt u daar uw verlanglijst zien van artikelen die u op de lijst heeft gezet. Door bij een product op het rode hartje te klikken, zet u deze op de verlanglijst.

2 Buitenland
2.1 Ik woon in België en kan ik dan ook een bestelling plaatsen?

Jazeker, we versturen bestellingen naar EU landen. In het winkelmandje kunt u uw postcode en land invullen en dan ziet u wat de verzendkosten voor uw bestelling zijn. Tot € 150,00 aan producten zijn de verzendkosten € 7,50, daarboven wordt het gratis verzonden. 

U kunt de betaling doen via KBC bank, Bancontact/MisterCash, Afterpay voor België (geen grote bedragen) of Paypal of creditcards.

 

2.2 Hoe kan ik vanuit het buitenland mijn bestelling betalen?

Bestellingen die altijd vooruit betaald te worden. Alleen voor België bieden wij ook Afterpay (niet voor grote bestellingen). Voor België zijn er diverse betaalmethoden. Voor Duitsland bieden we ook SofortBanking aan.

Verder worden Paypal en de diverse creditcards ook gebruikt.

De webshop heeft een SSL certificaat welke u kunt herkennen aan de https:// notatie in de URL. De checkout is beveiligd. Hiervoor mogen we ook het Thuiswinkel Waarborgmerk voeren.

Neem contact op
* Verplichte velden